Sağlamlıq

Yuxusuzluğa qarşı 10 qızıl məsləhət

Alarm clock on night table showing 3 a.m.
1.01Kviews

Gecə kəsintisiz yatıb, səhərə gümrah bir başlanğıc etmək hər kəsin istəyidir ancaq bir çox insan yuxusuzluq problemi yaşayır. Yuxusuzluq çox sayda səbəbdən qaynaqlanır, bəslənmə mütəxəssislərinə görə isə yeyib içdiklərimizin yuxusuz gecələrdəki məsuliyyəti düşündüyümüzdən daha çoxdur.
Nizamsız və keyfiyyətsiz bir yuxu; gün içərisində baş ağrısından məhdudluğu, konsentrasiya çatışmazlığından gündəlik motivasiya enişinə qədər bir çox problemə yol aça bilər.

İmmunitet sistemimizin zəiflədiyi günlərdə, qriplə mübarizədə də çox əhəmiyyətli bir silah; nizamlı və keyfiyyətli yuxudur! Yuxusuzluq problemi davamlılıq göstərənlərin özlərini davamlı ac hiss etdiyini və bunun da kilo artımıyla nəticələnə bildiyini bilirsinizmi? Keyfiyyətli və sağlam yuxuda, qaranlıq mühitdən otaq istiliyinə bir çox faktor təsirli olarkən, bəslənmə nizamı də əhəmiyyətli rol oynayır.  Yuxusuzluq çəkənlərin diqqət etməsi lazım olan 10 qidalanma qaydası:

1. Yatmadan 2 saat əvvəl süd için: Ənənəvi üsullardan biri olaraq görülsə də yatmazdan əvvəl süd içmək tərkibindəki triptofan aminoasidin ilə melatonin sekresiyasını xəbərdar edir və daha rahat yuxuya getmək üçün zəmin hazırlayır.

2. Axşam yedikləriniz çox əhəmiyyətlidir: Günün son saatlarına doğru artıq maddələr mübadiləsi sürəti özünü yavaşladığından axşam yenilən yeməklər mütləq yüngül olmalıdır. Çox şəkərli şirniyyat, qızarmış qidalar, qazlı və şəkərli içkilər, diqqətsizcə yenilən bol ədviyyatlı qidaların həzmi keyfiyyətli bir yuxuya maneə törədə bilər.

3. Gizli kafeinin qaynaqlarına diqqət: Kafeinin qaynaqları klassik olaraq çay, qəhvə, enerji içkiləri və bəzi qazlı içkilər kimi görünsə də əslində bunlarla məhdud deyil. Şokolad içərisində hətta kafeinsiz qəhvənin içində belə müəyyən miqdarda kafein var. Bu səbəblə kafeinə qarşı həssaslığı olanların axşam yeməyi və sonrasında bu tip yemək və içkiləri istehlak etmələrində fayda var.

4. Sürətli yemə vərdişindən imtina edin: Sürətli həyat tempi içərisində yığıncaqlara və işə çatmaq məqsədiylə çoxumuzun diqqətsizcə və cəld bəsləndiyi məlumdur. Lakin cəldyemək yemə vərdişi həzmi çətinləşdirir, eyni zamanda qaz və qabarıqlıq probleminə səbəb olur.

5. Spirtə diqqət: Spirt hər nə qədər keyidən bir içki olaraq görülsə də bədəndə yaratdığı dehidretasiyadan (bədəndə maye həcminin azalması) qaynaqlı; tərləmə, tez oyanma kimi problemlər yarada bilir. Bu səbəblə yatmadan 6 saat əvvəl spirt qəbulunu kəsmək lazımdır.

6. Badam və qoz istehlak edin: 1 çay stəkanı qədər badam və ya qoz melatonin qaynağı olaraq yuxuya dalış müddətini qısaldır və keyfiyyətli bir yuxu müddətinə zəmin hazırlayır.

7. Moruqu əskik etməyin: Moruq, dondurulmuş və ya təzə olaraq qəbul edilərsə keyfiyyətli bir yuxuya köməkçi olar.

8. Gündə 1 banan şərtdir: Bananın tərkibindəki maqnezium ilə əzələlərin boşalaraq rahatlamasını təmin edir və melatonin hormonunun miqdarını artıraraq keyfiyyətli bir yuxuya zəmin hazırlayır.

9. Bitki çayları : Balzam və çobanyastığı çayının yuxu verici və rahatlaşdırıcı xüsusiyyəti danılmaz bir gerçəkdir. Xüsusilə qayğı pozuqluğu və sıx stress yaşadığınız dövrlərdə bunu yuxunuza əks etdirməmək adına yatmadan 1-2 saat əvvəl 1-2 fincan balzam və ya çobanyastığı çayı istehlak etməyə çalışın.

10. Vələmir istehlak edin: Vələmir, tərkibində saxladığı triftofan aminoasidin ilə melatonin sekresiyasını xəbərdar edir və yuxu keyfiyyətini artırır.