Sağlamlıq

‘Nestle’ yeni məhsulunda şəkəri 40 % azaldır

A pack of chocolate-covered wafer biscuit bar KitKat brand is displayed in the showroom of Swiss food giant's Nestle on October 20, 2016 in Vevey. Sales of Swiss food giant Nestle rose slightly in the first 9 months of 2016, in a "more sluggish" environment, which led the group to strongly revise downwards its expectations for the full 2016 year. According to a statement released October 20, the group recorded a one-percent increase in sales over the first nine months of 2016 to 65,500,000,000 francs (60 billion euros). / AFP / FABRICE COFFRINI (Photo credit should read FABRICE COFFRINI/AFP/Getty Images)
278views

Dünyanın ən böyük hazır qida firmalarından sayılan Nestle, yeni inkişaf etdirdiyi texnologiya ilə bəzi şirniyyat və şokolad məhsullarını, ləzzətini dəyişdirmədən 40 % daha az şəkərli çıxara biləcəyini açıqlayıb.

Mərkəzi İsveçrədə yerləşən şirkət bildirib ki, şirkət üçün çalışan mütəxəssislər, təbii və ənənəvi vəsaitdən yayınmadan sözü gedən məhsulu yeni üsulla kəşf etməyi bacarıblar.

Nestle, yeni məhsulunu 2018-ci ildə satışa çıxaracağını bildirib.